our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, August 29, 2009

0 story hari ke-8

holla~~~ hari ke-8 puase...


not much different from other days...
lapar..of course lapar..
but I'm big girl enough..~kuat iman~heheh...
duk je kat bilik meniti mase berlalu~


cter pasal kuat iman nih...
mmg iman aku tercabar la...
di bulan Ramadhan yg mulia ni..tv ak sje je wat hal...
siott btolll!!
aku punye la bengang sampai ketuk2 tv 2...
aku x tau apasal aku wat cam 2...
(mcm la ketuk2 tv 2 bole meng 'OK' kan tv 2 balik...
hampeh btol..!


emm at last aku terfikir...
baik bersabar je byk2...
coz klu tv rosak kite beli je yg baru...kn sng...


byk2 la bersabar wahai umat manusia....
di bulan Ramadhan yang mulai ni...syaitan dah diikat....
tinggal lah manusia untuk beramal ibadat.....
klu kita masih lg terdorong untuk melakukan kejahatan,
maka itu bukan syaitan yang mendorong, tapi hawa nafsu.
(hawa nafsu yang kita sndri masih gagal mengawalnye)...


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...