our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 15, 2009

0 berita tergempaq...

salam~~

last week aku kne kejutan..suprise!!!
memang suprise la...hihik..
guess what??


actually..aku dpt msg dr my mr bf~
dia ckp dia accident..!!
terkejut monyet aku....
eemmm mse 2 terfikir la yg bukan2....
risau bukan main lg...
sape x risau klu org yg disayangi terlibat dgn kemalangan...

tp seb baik everything ok...cedera cket je....
alhamdullilah.....


kepada pemandu2 kereta sekalian alam..
alert la dgn kehadiran motorsikal yg kecik2 disekeliling anda....
jangan bawak ikot sedap anda je...(mcm la jln 2 bapak korg punya)..


satu lg..aku bace paper metro(15/9)..
kecian..ade accident kt JB..
penunggang motorsikal 2 hancur dua2 belah kaki kne gilis dgn lori...
meraung2 org 2 tgk kaki dia dh hancur...
sayu gler....
just imagine kaki korg yg slame ni korg gune nk g mrata2 tibe2 je dh x de...
ape la perassan mase 2....


"ya Allah ya tuhanku...jauhkan lah aku dari segala keburukan dan kecelakaan di dunimu ini"
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...