our baby

Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 25, 2009

0 bagus la tu...

minggu ni genap 2 minggu start new sem...pfftt...
sem baru maka azam pun baru..(konon)...
sem ni aku berazam nak...____________ (sila isikan tempat kosong)

minggu pertama duit PTPTN dah masuk..yahooo...bestnye!
aku kaya!!
masa mula-mula ingat nak save budget la...
untuk pengetahuan anda2 semua..saya memang kedekut dari segi membelanjakan wang saya..
tapi tiba-tiba sem ni bfikiran songsang...

"ape kata kita enjoy..kan ni sem akhir.!"
"nk shopping!! yeah!!"

makanya..aku pun slalu sangat la kluar meninjau Y.E.S (year end sale)..
aku suke!!!!
makanya..duit pun terbang..fuhh..fuh..kne tiup dan melayang..hehe

stakat ni aku telah membazir secara tidak berhemah...
wahai duit..maafkan aku...
andai dapat ku undurkan masa..pasti aku akan menjaga mu seperti kau duitku...
hehehe...

okeyh..sebenarnya aku terlupa...sibuk sangat shopping secara tidak berhemah...
aku terlupa nak sediakan budget untuk buku dan nota utk sem ni!!

huh..ok..mulai saat ini..aku akan lebih berfikiran matang dalam membelanjakan wang..
maklum la..dah akhir bulan 12...maksudnya dah nk masuk bulan satu..maksudnya dah nk masuk tahun baru...
dah nak meningkat usia..
huyoooh...dah nak masuk umur 22 tahun...!

SEMOGA USIA MEMATANGKAN FIKIRAN KITA..


=)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...