our baby

Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 01, 2010

2 anti - sosial ke..??

aku ni anti-sosial ke?

hahaha
.
.
.
setakat ni rasenya x berada dalam kategori ANTI-SOSIAL kowt.
(perasan!!)
.
.
.
niat dihati nak join semua dinner-diner yang dianjurkan di UTM..
maklumlah dah final year..
sok lusa bila dah tua,nanti anak-anak tanya..
"x pernah pergi dinner ke?"
"jamuan kelas?"
malu je nak jawab..
.
.
.
lagi pun memory dengan kawan-kawan kat universiti ni bukan boleh berulang dah...
nanti bila masing-masing dah bawa haluan sendiri, baru la nak teringat-ingat kembali kat kawan-kawan di universiti...
.
.
walaupun aku pernah ada perselisihan faham dengan beberapa orang rakan seperjuangan (perghh..ayat!!),
tapi dalam hati sudah tiada benci..
aku mahu mengenang kawan-kawan sebagai KAWAN.
lupakan la dendam tu..buat busuk bau hati je...
.
.
tapi
.
.
aku tak berkesempatan la nak join MALAM PAGRADUAN!!!
untuk student final year plak tu!
emm...sebenarnye..aku rase mahal sangat la kos nak ke jamuan tu...
buat masa ni aku tengah sengkek!!.
.
.
tp jamuan BBQ kelas aku (3 SSD) of course nak pegi!!
RM5 jek!
sebab dah last kowt aku nak bersama-sama dengan mereka-meraka(3SSD)..
.
.
kepada yang nak continue belajar..amaik master..
x last lg kowt.....
tapi kenangan masa degree n master tak sama lol !!
.
.
anyway..semester terakhir kat universiti ni perlu di gunakan sebaik mungkin!

HUH SEMANGAT!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

byezue said...

aiya...jamuan KTF pun aku x pegi..haha..
aku anti sosial tahap pertama kot!

encik said...

huhu....bole dikatakan anti-sosial jgk la...

hehehe.....selamat menjamu selera jamuan BBQ mlm ni 4 macc 2010

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...