our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 27, 2010

0 KALAU.....

haish.

tak baik mengeluh.

perkataan 'KALAU' tu tak baik digunakan untuk mengingati benda yang dah lepas..

but...

slalu tersasul...'KALAU aku tak buat macam ni,kan bla bla bla..'
'KALAU la aku fikir dulu kan bla bla bla.....'
WHY NEED KALAU??

aku leh jadi supertension la macam ni...
rase nak g duk sorang-sorang kat tepi pantai or atas gunung n start tenangkan hati...
sambil tu fikir-fikir dan merenung kembali...


Orang kata hidup kat dunia ni senang,tapi kita sendiri yang selalu menyusahkan hidup tu..
is that true???
haish.....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...