our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 03, 2010

2 kejengkelan yang melampau

assalamualaikum w.b.t...

sepatutnye aku tidak menulis dikala ini...kerana esok dan lusa aku ade test..
tp..disebabkan teringat kepada pekara semalam,maka aku pun berasa ingin meniggalkan sedikit catatan di ruangan ini...
aku tak faham la dengan sesetengah manusia...
kenapa ada yang suka mencari fasal??
sakit jiwa ke mereka itu???
tak faham aku!!!
kalau nak bergurau atau mengusik pun agak-agak la saudara-saudari sekalian...
jangan la sampai annoying....
bak kata orang perak..."getik la teman nengoknyee!!!"

contohnye, seperti seorang hamba Allah ni....
mula-mula kenal ok je...
aku pun selalu juga tolong dia bila dia perlu bantuan..(bukan mengunkit,tp ingin menyatakan disini bahawa kami baik dan tiada masalah sebelum ini)
tapi sejak kebelakangan ni dia PELIK...
suka sangat menjeling,buat mimik muka yang menjenngkel kan...
mula-mula aku senyum je la...
dalam hati cakap : "mamat ni budget comel ke hape..?"
" kenapa ngan mamat ni..?"
tapi lama kelamaan aku cakap : "aku sepak kang mamat ni..!!"
"wtf...ingat bagus ke buat muka cam tu..?"
lagi satu....
perangainya yang tidak disenangi..dia suka kacau kawan aku..
aku tak nak masuk campur,tp aku rasa panas hati jugak la bila tengok tahap gangguan tu.....

harap-harap aku dah tak payah tengok muka dia lagi,
tp nampaknya tu hanya dalam mimpi je kowt...sebab dalam reality still slalu nampak dia jugak!
doa je la semoga dia kembali NORMAL...



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

fadzi in d house said...

mcm knl je sape yg ko mksudkn tu..hehehe
pape pun mseh bai

byezue said...

kalau x knl..meh aku kenalkan..
kot2 jodoh korg bpanjangan..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...