our baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 28, 2010

0 TAHUN GENAP 2010

hari ni 28 FEBUARY 2010..sok dah masuk MARCH.
maknanya..tahun ni tahun gelap la sayang oii...

sebenarnye..masa aku tengah duduk-duduk tengok kalendar (buang masa)..
aku teringat la pulak kat kawan aku masa darjah 5 dulu..
kenapa ek..?

sebab

kawan aku tu akan menyabut ulang tahun kelahirannya 4 tahun sekali!!!
kasihan...

tapi 4 tahun sekali mesti bole dapat hadiah besar2!!!!!
wahh...aku pulak teruja! ngok ngek betul..

acctually aku dah lost contact dengan dia sejak selepas UPSR tahun 2000.
by the way, nama kawan aku tu MUSYIRA BT MUSTAZA (spelling may be not correct)
aku tak boleh lupa kat dia sebab..dia slalu hantar surat kat aku masa darjah 5!!
aku pun tak faham kenapa dia hantar-hantar surat,padahal kitorang satu kelas!!
~agaknya dia nak menunjukkan skill merangka karangan~

tapi sebabkan kepelikkan itu lah yang membuatkan aku ingat lagi kat dia!!
siapa-siapa yang kenal sama dia,tolong bagi tawu aku.. =)

aku dah try search kat facebook,but tak jumpa..


nak wish la juga walaupun dia tak baca blog ni..



HAPPY BIRTHDAY MY OLD FREN...29 FEBUARY
(hanya bole di -celebrate antara pukul 12.00am until 12.01am 28 FEB sahaja kowt)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...