our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 10, 2010

1 hahaha sonok bebeno..

hari ini...
.
.
aku nak tukar sikit SLANG aku...
.
.
moh kite nengok ape yang teman nak tuko tu...
.
haha..
bunyi dah ade tu...mukadimah je baru...
.
.
sebenonye..teman ni bukan le oghang kuale...
cume teman dah abiskan masa diusia remaje teman dibesokan kat kuale..
.
.
ni napenye teman tetibe tuko bahase nih..??
ni sume gare2 group kat FB tu le...
.
.
ate...kome tawu ke Group apenye?
haha...
group untuk anak2 kuale kangsor le..
.
.
lepas teman join group ni..
teman slalu jugak buka page group ni..
bukannye ape..teman suke bace cerite oghang kuale ni..
.
.
teman blajo dari deme le cakap kuale nih..
.
.
teman bukan ape...
teman kan duk kat JB sekarang nih...
bile teman bace je citer oghang kuale kat group tu..
teman rase rindu bebeno dengan keluarge teman kat kuale nun...
.
.
teman rindu sangat kat deme...
susah nak kabo macam mane...
.
.
.
ada lagi sebulan lebih baru teman dapat jumpe deme...
.
.
haishh...kesian kat teman..
ate kome tak rindu kat family kome ke?
.
.
_________________________________________________________________________________

ok...kembali kepada SLANG asal...
hehehe
.
.
.
kepada orang2 jati kuala...
ampun maaf dipinta sekiranya aku telah merosakkan bahase korang yang indah itu...
nak try je...
haha.
.
.
rasa bahagia pulak aku tulis entry nih..
.
.
* segala kesalahan tatabahasa kamus kuala kangsar adalah amat dikesali*
* sedang berusaha tingkatkan tatabahasa kuala*
* PEACE NO WAR*  -- X de kena mengena~hehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

encik said...

wah....bahagia dngn bahase kuale ek....

hehehe....peace no war 3......hehehe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...