our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 27, 2010

0 kerja...???

KERJA???
.
.
.
KERJA...??
.
.
.
BOSAN...
.
.
sejak aku abes blaja ni...* baru 2 hari secara rasminya tamat sem 6*
orang asyik tanya je...
dah keje ke belom..
bongok kot!!
aku baru je abes..cuti la dulu beb...
korang sibuk sangat tanya pasal keje...
huh..
macam la korang yang nak bagi aku keje..
aku pon dalam hati ni punya la risau nak cari keje kat mana..
.
.
yang tak boleh blah tu tanya nanti nak keje apa...
mane la aku tahu!!!!!
.
.
.
haaaa..nak nages r cam ni...
.
.
aku nak sambung master la!!!
*tapi tak layak*
.
.
sebab aku bijak sangat..
.
.
TOLONG BAGI AKU KERJA!!
ORYTE???!!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...