our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 08, 2010

0 FAEDAH 2

ok...
.
.
kali ni..minggu ke 2 dirumah setelah tamat pengajian..
.
.
aku telah berusaha gigih menyiapkan BLOG ayah aku..
sila klik di tulisan "BLOG" tersebut..
hahaha..
.
.
.
blog tersebut
.
.

..
.
.
akhirnye..
..
.
.
aku berjaya jugak membantu ayah aku menyiapkan BLOG tersebut.
.
.
sangat berase puas hati kerana ayah aku sukeee blognye..
.
puas dapat membantu ayah saye, Objective blog ini dibuat adalah untuk memberi manafaat kepada kedua belah pihak..*pihak empunya blog dan pembaca*
.
.
bole jugak dapat memajukan bisnes.
.
.
ayah saye senang..saye tumpang gembire...
.
.
LOVEEE ALL!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...