our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 08, 2010

0 ::Kembali Dilamun Cinta::

dalam tak sedar,
rupanya dah nak masuk 4 tahun berkasih dengan En Kekasih Hati.

tahun pertama perhubungan yang diijalin ini sangat la bahagia...
tak pernah langsung gaduh!!
hari-hari tak sabar nak pergi kelas sebab bole tengok muka dari pagi sampai petang...
lepas habis matrik...adoihhh....risau sangat..
entah dapat jumpa lagi ke tak lepas tu...
maklum la..same-same apply IPTA lain-lain....

jeng..jeng..jeng...
tiba-tiba dapat sama U...
wahhh...jodah panjang lagi rupanaya...!!
Alahamdulillah..

tahun kedua...sambung kisah percintaan di UTM,skudai...
kami bawa cinta kami dari Perak ke Johor...
tahun kedua...baik-baik saje..
cuma hubungan mula bergelora kerana saya!!
Maafkan saya kerana membuat onar..
sayang masih ada...maka cinta kembali dibaja...

tahun ketiga..hubungan bagai retak menanti belah...
kerana kumbang taik datang....
sekali lagi maafkan saya....

kali ini saya betul-betul menginsafi perbuatan ini...
kenapa En. Kekasih Hati aku sangat baik..?
dia tak pernah marah aku...
sumpah...sepanjang hidup 22 tahun ni..
aku tak pernah jumpa orang lelaki asing yang sangat penyabar dan redha menerima aku sebegini.

menjengah tahun ke empat...
cinta itu kembali subur...
rasanya baru semalam jatuh cinta...

terima kasih buat En Kekasih Hati....
mengajar erti kesabaran..kesetiaan..
Redha ibu bapa diharapkan....
Semoga Jodoh kita dikekalkan...






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...