our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 31, 2010

0 IMAM MUDA BEST!!

Terlalu banyak rancangan hiburan kat Malaysia sekarang ni kn...??
macam-macam akademi ade..
semuanye nak cari artis...
tapi industri hiburan Malaysia ni masih jgk lapuk..
artis berlambak...lepas abes pertandingan..satu lagu je pon yang orang tahu..
lepas tu..hampeehhh...
syukur la di saat Malaysia sedang rancak dengan kornsert hiburan..
ada manusia yang berjaya mengeluarkan idea yang diredhai Allah..
rancang berbentuk dakwah..
IMAM MUDA...YOUNG IMAM...
last episod IMAM MUDA dah selesai pon semalam.
korang tengok tak??
yang jelas IMAM MUDA memang best!!!!
peserta IMAM MUDA














juara pon kita sume dah sedia maklum...
IMAM MUDA ASYRAF..
orang Penang tu...TAHNIAH....
cool je kn IM Asyraf...senyum sokmo gi tu...
muka ala2 Mawi..knn???? (aku cakap cam ni bukan sebab aku minat kat mawi taw,tapi sebab diorang punye muka tu macam sama)
my dad pon kata cam tu...
kalau korang tak nak kata cam tu..tak pelah...*merajuk =(*
Asyraf

















HIZBUR pon ape kurangnye....
walaupun muka ade garang sikitt...
tapi hebat...isterinye..wawawa...shomell..meletup!
orang utara hebat! 
Hizbur



















tahniah la untuk semua Imam Muda...
aku suka Imam Muda Nuri..sempoi gila...
tp tetap mantap dengan ilmunya...
wahhh..ayat....hahaha
Imam Muda Aran pon I like!
hehe...semua Imam Muda la best!
harap musim akan datang lagi mantap..
tak sabar nak tengok!
bangga sangat tengok masih ada lagi pemuda yang boleh berdakwah dibumi Allah ini...
Alhamdullilah....
semoga Allah merahmati kita semua..Aminn...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...