our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 18, 2010

2 musim laki pukul isteri....

masalah!
masalah!
.
sudah la kes buang bayi sekarang kencang semacam je kan.....
seminggu ni kecoh pulak dalam surat khabar...kes laki panas baran!
abes dibelasah nye isteri dengan anak-anak.
.
.
yang tak boleh blah tu nak duit , 30 hengget je pon....
sanggup dia simbah asid kat isteri ngan anak-anak.
sengsara anak seumur hidup..
Astafirrullahalazim....
.
.
yang satu lagi nih...
sebab apa bangun sahur tiba-tiba nak mengamuk!?
sebelum bangun tu ada Nightmare ke..
sanggup di tetak isteri dan anak-anak...
Astaffirrullahalazim....
.
.
yang tebaru...snaggup pijak perut isteri hamil...
sebabnya...kuat kan volume TV je pon!!!
hadoihhh..hilang kewarasan ke....
.
.
sodeh eden dongar cerita macam ni.
.
sobss...sobss...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

hazman aka species1980 said...

apabila nafsu mengatasi akal... pasti tindakan luar batasan akan berlaku...

nadirah_nor said...

semua naek gila bila bulan puasa nih
aaaihhh
-____________-"
ingtkan setan suma kene ikat
okaylahh kut
ni takk,, lebih terukk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...