our baby

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 05, 2010

0 Topeng Manusia

korang tau  tak kenapa aku saje-saje gatal letak tajuk entri ni topeng manusia?
kalau korang nak taw,aku memang saje je letak tajuk tu sebab entri kali ni nak cerita-cerita sikit pasal manusia yang pakai topeng!


emm...orang yang pakai topeng ni..adalah sejenis manusia yang suka bermuka-muka.
GERAMMMM!
tapi kannn...kadang-kadang kita sendiri pon bersifat cam tu....
emm...bila orang buat kat kita baru la kita tawu bengang nye...
jadi sama-sama la muhasabah diri..doa agar dijauhkan dari memakai topeng..
sebab tak cantik...


babai
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...