our baby

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 14, 2010

4 Burger Mc Donalds Tak Terurai Lepas 18 Hari Dibiar atas Meja

minggu lepas baca paper...Metro kot..
ada artikel kecik bahagian luar negara..
menarik perhatian bila dia tulis tajuk BURGER MC DONALDS TAK TERURAI

sorang mamat ni die beli burger Happy Meals..

then letak atas meja rumah dia..
setiap hari dia snap gambar burger tu...
dan selepas 18 hari..keadaan burger tu masih sebijik macam keadaan asal.

wahh...tahan lasak ye!!

burger tu tak terurai sebab kandungan pengawet yang tinggi.
tapi bila masuk perut kena enzim-enzim baru terurai
tapi kalau pengawet tinggi..bahaya la untuk kesihatan.

Insaf...tak nak makan burger Mc D selalu.
Burger Ramli leh kot??
sodapp jugak..i loike!

sumber lagi : http://vigilantcitizen.com/
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Jejaka Terhangat said...

Try kat Burger Mat Denal plak..agak2 terurai tak..kehkeh..

cikShomel said...

@Jejaka Terhangat ehhh ade ek burger nama tu? tak penah dgr pon..

Tihara said...

eh ye ker..mujo jumpe artikel ni..dan lebih mujo takde mcd kt tpt akk..kena gtaw org len..temkiu ;)

cikShomel said...

@Tiharaye la kak...sye pon bace kat paper je tu...hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...