our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 19, 2010

0 oh SLAM DUNK!

salam korang semua!
korang ingat tak or penah tengok tak kartun SLAM DUNK...??
siape suka tengok jugak???
ahaha..
iye....gambar diatas.....
dulu aku suka gila la tengok citer kartun nih..
as i remember la kan...masa form 2..dalam tahun 2002..(ye ke??)
haha..gila la kan bangun pagi ready nak tengok citer ni..
excited okeyh..
karekter yang yang aku jatuh cinta sekali ialah....
Rukawa Kaede!!
hensem okeyh..(ade ke katun hensem?...ade kannn?)
Sakura Hanamichi si rambut merah pun ok..he is funny!
tapi lepas dia potong rambut wat fesyen lain dah tak berapa hensem..aisehh...
Akagi pun best...serius-serius lawak gi tu...
awek dalam cerita tu nama ape ek...ahh lupa-lupa!!
tapi...aku tak tengok la citer tu sampai final episode..
ntah sebab ape..aku pon tak taw!!!
poster aku pun dah hilang..huaaaaa...

frust!

sekian.

maaf story tak berfaedah.
hahaha
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...