our baby

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

15 aku tak chantekk sebab tu aku tak ramai follower! betol ke cam tu???

betol ke ayat untuk tajuk kat atas tu..
AKU TAK CHANTEKK SEBAB TU AKU TAK RAMAI FOLLOWER! 
boleh di guna pakai ke tajuk tu?

TAK BOLEH okeyh!!



ada plak cam tu...
orang tulis blog ko sibuk la nk show ko cantik ke tak..
haha....
tapi selalunya orang cantik memang menarik perhatian..
ahakss!
aku PUN sukeeeee tengok orang cantik.
aku bukan Les ye saudara saudari sekalian.
ehem3...ngokngek..

Belog orang cantik
blog roll ke bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
itu saja la...
korang cari sendiri la yang lain-lain..
hehe

aku jeles dengan nuff mereka saje..
mesti la masyukkk kan!!
errr jeles-jeles!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

15 comments:

cik shabah said...

sabaq sabaq sabaq,lama2 nnt ramaila follower tu ;)

keep blogging oke ;)

nanie said...

suke dgn fatin liyana!
dye mmg gorgeous :)

hans said...

itula
untung jadi cantik

muhamadsufian89 said...

68 org follower x cantek..
klau yg ada follower 5 org lg huduh r kan..
ok nak jadi cantek la macam tu..
baru boleh dapat follower ramai..hek3

Amin Adli said...

ok la tu..dari says..8 orang

cikShomel said...

@nanie yup2!!! hehe

cikShomel said...

@ Amin Adli : sabar2...lama2 nnt ramai la kan..
@ muhamadsufian89 : haha..nak jd cantik...jadi hensem sudah!

ramai orang visit blog baru dapat byk Nuff! haha

NuR 'aQiLaH said...

dorang tu dah jadik artis,
mmg la ramai polowers.
cheq pon nak cantek jugakkkkkkkkk.
T____T

muhamadsufian89 said...

dalam usaha nak hensemkan diri..semoga berjaya kepada diri sendiri..haha

Saia Az said...

kadang2 macam tu laa, org tak cantik mana boleh glemer kan? isk

zety said...

awak pun catik juge..sume pompuan cantik.kan.

faradeeba said...

knp sy rase betol.
huhuhu T______T


sy pon tk cantik ;D

syafeika edora said...

hehe..kira akey r tu..dr sy sg r..ag ckt..br nk aktif blogging ni..

cikShomel said...

@Saia Az: emm agak betul ayat anda disitu! hehe

@ zety : sume manusia diciptakan cantik dengan kelebihan masing2..kan?

@ faradeeba : rilex la fara...jgn sedey2.. =)

zety said...

jadi tak mo la sedih sedih nok..senyum kan cantik=)

macam awak.hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...