our baby

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 25, 2010

0 berat badan naik 3 kilo!!

oohhh hoiiiii!!
hehe....sejak aku abis belajar bulan 5 ari tu, aku telah berjaya naikkan 3 kilo..
susah gila nak naikkan berat!


kalau orang lain ada masalah nak turunkan berat, aku pulak terbalik....
actually aku bukan la nak gemuk..cuma berisi cket...
tapi aku rasa aku bukan la kurus sangat...


cuma tension bila ada manusia bangang tak berhati perut yang suka menyibuk cakap aku tak cukup makan..
aku dah diciptakan kurus...kenapa korang tak faham...


sekarang ni aku dah duk je kat rumah siang malam kan...dapat la naik 3 kilo.
bayangkan dah 8 bulan aku baru naik 3 kilo...
makan cukup je pagi-tengah hari-petang-malam....


errr tapi tak nak la makan banyak-banyak sangat..nanti jadi obes tak pasal-pasal....
jenuh pulak nak diet..haha
apa-apa pun bersyukur sangat aku sihat...
kita sebagai manusia ni kena bersyukur..
ni semua nikmat Allah...
yang pasti aku bukan ANEROXIA!
hoho..ni bukan gambar aku okeyh!!
cari di google

entah hape-hape la entri aku ni...
layannn je la...
muahhhh!


xoxo!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...