our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 09, 2010

2 kenapa kawan yang baik susah di cari....

assalamualaikum...
entri ni bernada sedih....
sebab tukang tulis ni sedang berasa sedih...
aku mencari kawan...
kawan yang boleh berkongsi rahsia...suka..duka...masalah...dan cerita.
tapi sampai sekarang belum jumpa..
yang ramai adalah kawan yang selalu cuba mengambil kesempatan...
selalu tak ada tolak ansur...
aku tak cari kawan yang kaya,cantik or gedik...cukup la yang sempoi dan sekepala dengan aku (bukan kembar siam).
mungkin aku patut lebih menilai diri supaya lebih senang mencari kawan nanti...


...............................SEKIAN.................................
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

SeindahBicara said...

biasela.. kawan yg baek mmg susah nk carik.. kawan mkn kawan rmai la.. huhu.. tu yg kne ati2 tu.

cikShomel said...

@SeindahBicara tapi...saya nak cari best fren yg btol2 best fren...mcm dlm citer kt TIVI!! Sobs3..(pengaruh TV)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...