our baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 26, 2010

3 Baru perasan...Lirik lagu Sheila On 7 guna perkataan CELAKA.

sengal..
actually lagu ni dah lama...
baru semalam perasan...haha..nampak sangat la aku hambik tahu pasal lagu kan...
ish ish ish...
ohh yup...semalam masa drive nak pergi pekan...radio era mainkan lagu Sheila On 7.
eeee lama dah kan tak dengar lagu group ni..
layannnn je la..tiba time korus tu..terdengar la perkataan CELAKANYA...
sebab korus tu ulang manyak-manyakkk kali, so aku dengar lagi je la...
pas tu tanya mak..."eh..mak..lirik ni ada sebut CELAKANYA kan..?"
haha...oittt aku lupa bagi tahu tajuk lagu..
tajuknya "SEBERAPA PANTAS"
pape pon korang layan je dulu kat bawah ni....




Lyrics | Sheila On 7 - Seberapa Pantas lyrics

aku je ke yang tak perasan dan baru perasan...?? oohhh ketinggalan zamannyeee! 
kalau di Malaysia ni..perkataan celaka macam kurang sopan je...
tapi kalau kat Indonesia aku nggak tahu sih maknanya.
maafin gue dong!

psstt~psstt~ header tu baru tukar..ok tak? ke burok? bg komen sikit..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 comments:

wannurfazrini said...

lol x perasan ke ? i suka kot lagu ni .

cikShomel said...

@wannurfazriniye la..x perasan..ketinggalan zaman kan? kan?! duush..dush..dush!

sweetyfunky said...

a'ah.... dh de lirik br prasan...hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...