our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 08, 2010

4 [GAMBAR & ...] Gitar Idaman!

Mana satu gitar yang paling sesuai untuk aku 
"Si Kidal"
keh keh keh (gelak versi gedixs!)

ouchh shantekk!

ni gitar ke hape? macam alat untuk belasah Teman Lelaki jek!


ok.comel!


LAGI comel
.
.
.
ni yang paling sesuwaiiiii dengan aku
bergaya!

*eentri bodo-bodo yang ditulis untuk suka-suka*

*tukang tulis entri ini sama sekali tidak pandai bermain gitar mahupun violin (err ada kena mengena ke..)*


mekaseh tu Mr.Google.I cilok gambar dari U!




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Zulfahmi Abidin said...

haha.yg 1st tuh aku ade.^_^ sebijik.aku beli kat Kipmart tampoi.hehehe.^_^
Terkini: Selamat Tinggal Sayang | Sory! Bukan Salah Aku | Terlebeh 20 Minit Je

cikShomel said...

@Zulfahmi Abidin aha..kipmart tampoi ade jual ek gitar..lame dh x pegi!

yahaya said...

tak pernah tgk gitar2 mcm ni...elok juga ..wat entri..

cikShomel said...

@yahayatak pe..tak penah tgk, sila tgk kat sini..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...