our baby

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

4 TQ Awak, Saya Bagi Awak Award Follower Ke-100!

aha...
Alhamdullilah, semakin hari semakin ramai follower..
setakat ni aku tak pernah lagi guna kaedah memaksa orang suruh follow-pollo.
"saya folo awak, folo saya balik!"
"i folo u, folo me back!"
sesungguhnya ayat tersebut menunjukkan makna yang sama tetapi menggunakan bahasa berbeza...cewahhh!
tak mo...tak mo..tak mo buat cam tu!!
x baik taw guna ayat memaksa kerabat blogger main follow-follow..
serba salah jadinyeee...pheww~
.
.
haah mukadimah panjang gilek..
sebenarnye nak bagi taw kat sini, aku nak bagi award free kat follower ke-100 blog aku ni..
terima kasih  dyayapunyecrite a.k.a. izyana sebab sudi jadi follower ke-100 ye!

*soooryyy kalau Award ni tak cantik :(
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Ayuni said...

dtg dr blog larian....nice blog...

cikShomel said...

@Ayuni thanks Ayuni.

eQuRlz said...

btol tu..xyah kn nk paksa2 org follow..nnt msti mls dh org nk dtg blog tu..

cikShomel said...

@eQuRlz agak2 kita nk folo ke klu "mereka" wat ayat paksa mcm tu..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...