our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

7 Ehhh...Lagu Malaysia bila lagi ni !!??

jom dengar lagu CARI JODOH & BAIK-BAIK SAYANG saduran.
macam hebat je Wali Band. 2 bijik lagu skali tu..
.
.
.
.
.
.
syiok tak?
.
agaknya bila lagu Malaysia nak tarik perhatian luar..tak sedap sangat ke..
sedangkan lagu yang menang AJL pun orang pertikaikan kemenangannya (aku pun protes! muahaha),
macam mana lagu kita nak terjah dunia luar..
pheww~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

Anonymous said...

knp lagu melayu tak sangkut kat luar? sebab org melayu sendiri yang protes lagu melayu. bila disuruh buat lagu sendiri, tak boleh. bila ana rafali menang, pertikai.
konklusi: orang melayu hanya tau kondem.

cikShomel said...

@Anonymous protes sbb ada lagu lain lg sdap mse AJL.keh2...radio pon asyik putar lagu seberang.tp bila dgr2..lgu sberang mmg lyn..lagu mlysia pun ape kurang nya,sdap jgk.org seberang tak leh tiru.lain dari yg lain.

aku_azreen said...

betul...

eik`S noName said...

nak protes ajl????lagu mane nak protes oww??nie peminat setia ana raffali mai ni...hahaha

cikShomel said...

@eik`S noName uii mok garangnye eik'S..haha..

ZulkifliMN said...

memang.. masing² macam dah hebat sangat nak mengadili ajl tu.. ana menang pun nak kondem.. kondem sbb emosi pulak tu..

nur baizura said...

@ZulkifliMN emosi sbb dtg bulan kot..ngeh3..:l:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...