our baby

Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 28, 2011

3 Jom berSTYLE dengan boot!

ada siapa-siapa disini peminat boot? atau yang teringin nak bergaya dengan boot? haha..iye aku angkat tangan!
jom tengok boot-boot yang cun meletops!
        
ni boot yang tinggi...tutup betis..
cantik kan!

 

ni pulak boot yang separa tinggi..yang warna kelabu tu sangat cool!!!
.
jom tengok selebriti dengan boot...
  
yuna sangat cool dengan boot!
walaupun bertudung,tak de masalah kot nak pakai boot..lagi bagus tutup jari-jari tu.hehe
.
 



seleb orang putih pun suka pakai boot...
salah satu sebabnye negara diorang sejuk!
tak kesah la sebab apa diorang pakai, yang pasti cool!



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 comments:

~eZmALiZa~ said...

OMG!! u search about boots too??same with me dear...mane nak cari eh boots murah n gojes like this?? :)

nur baizura said...

@~eZmALiZa~ nak cari kat kedai kasut byk je..kedai kasut yg biase2 je..tp yg murah tu la masalah cket! :b:

Wan Gerrard said...

boots is hot :P

Check this out:
6 Soalan dari Imam Al Ghazali
Picture #39 - Update Liverpool

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...