our baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, January 23, 2011

2 Kalau setakat tengok wayang sambil tutup mata, baik tak payah tengok!

Assalamualaikum. jawab la weh...
ni haa...aku hangin ni..ada ke patut bayar duit mahal-mahal (RM10 tu mahal la jugak ok!) pastu masuk panggung wayang tutup mata je.
apa punya penakot la. masuk kategori penakot 4 bintang dah ni.
.
.
.
.
.
.
.
al-kisahnye pergi tengok cerita ni ...
ada ke patut....
aku bukan marah kat orang lain, tapi kat diri sendiri ni. *dush*dush*dush* 
.
okeyh aku dah tengok cerita khurafat tersebut masa Thaipusam ari tu.
dan aku tak tengok pun semua hantu dalam cerita tu..hantu KakLimah ke..hantu pocong sgala semua tak tengok!
macam tiba-tiba "eh...dah habis ek..."
adik aku cakap ada hantu dalam kereta la....kat tingkap la..."ehh ade ke??"
adoiii aku tak tengok!
.
TAPI...tak rugi sangat la rasanyeee...sebab nanti kalau aku tengok hantu tersebut, agak berminggu-minggu aku asyik ingat muka hantu tu..sudahnya aku nak g toilet malam-malam pon semput...nak online sampai lewat malam nanti pun seram.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Anonymous said...

hohoho. cik bai tunggu cd kuar pastu tengok reramai kt uma la cik bai. bebaloi kot dr tgk kt wayang tu. bole tengok seploh doploh round. hoho

nur baizura said...

@n!da tu la...tggu CD ke..tgk wyg best sbb bunyik dia dum dam kuat..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...