our baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, January 23, 2011

2 Kalau setakat tengok wayang sambil tutup mata, baik tak payah tengok!

Assalamualaikum. jawab la weh...
ni haa...aku hangin ni..ada ke patut bayar duit mahal-mahal (RM10 tu mahal la jugak ok!) pastu masuk panggung wayang tutup mata je.
apa punya penakot la. masuk kategori penakot 4 bintang dah ni.
.
.
.
.
.
.
.
al-kisahnye pergi tengok cerita ni ...
ada ke patut....
aku bukan marah kat orang lain, tapi kat diri sendiri ni. *dush*dush*dush* 
.
okeyh aku dah tengok cerita khurafat tersebut masa Thaipusam ari tu.
dan aku tak tengok pun semua hantu dalam cerita tu..hantu KakLimah ke..hantu pocong sgala semua tak tengok!
macam tiba-tiba "eh...dah habis ek..."
adik aku cakap ada hantu dalam kereta la....kat tingkap la..."ehh ade ke??"
adoiii aku tak tengok!
.
TAPI...tak rugi sangat la rasanyeee...sebab nanti kalau aku tengok hantu tersebut, agak berminggu-minggu aku asyik ingat muka hantu tu..sudahnya aku nak g toilet malam-malam pon semput...nak online sampai lewat malam nanti pun seram.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

n!da said...

hohoho. cik bai tunggu cd kuar pastu tengok reramai kt uma la cik bai. bebaloi kot dr tgk kt wayang tu. bole tengok seploh doploh round. hoho

nur baizura said...

@n!da tu la...tggu CD ke..tgk wyg best sbb bunyik dia dum dam kuat..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...