our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 25, 2011

7 Suamiku...nyanyikan lagu ini plisss..!

Nantikan....nantikan....nantikan...bila aku dah kahwin kan.....
aku nak suruh suami aku nyanyikan lagu ni la...
touching noks!
........................................................................

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan 
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

.....................................................................
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

nabilah_2908 said...

ala...ala....lomantik nya.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SI PENGGEMAR NASI GORENG

nur baizura said...

@nabilah_2908 hehe romantikus!

ejulz said...

waaaa.. siap suruh main gitar lagi.. heHe

nur baizura said...

@ejulz ok.tp aku main gitar, dia nyanyi.wah hahah!

princeduyong said...

biler agaknya majlis ni...nak tgk gak persembahan life en.suami... ;)

nur baizura said...

@princeduyong adoiiii bila tu tak tahu la..bkn tahun ni kot! :m:

nurulmunirah said...

auww... suke lagu ni nokk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...