our baby

Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 24, 2011

15 Susah jadi perempuan cantik!

salam sejahtera semua pembaca...ehh ada ke yang sudi bace ntah....hehe.
sebenarnya semalam, aku online facebook..Oooo bukan semalam saje online padahal tiap-tiap hari online.(^_^)
then, biase la baca-baca status kawan-kawan..tetapi satu status ni telah memerangkap mata menusuk kejiwa raga ku untuk baca dua kali, sekaligus meng"copy paste"nye kat belog.hehe.



saja nak tulis ayat tersebut sekali lagi untuk memudahkan sesiapa yang malas nak klik untuk tumbesaran diatas...
"Jadi wanita cantik kadang-kadang sulit. Lelaki tidak selalu mencintai kita, tetapi sering cuma menginginkan kecantikan kita. Wanita yang tidak cantik biasanya lebih mudah, kerana kalau seseorang lelaki mencintainya, bererti lelaki itu betul-betul cinta padanya"
kalau ikot kepala hotak aku, aku setuju kata-kata tersebut...
tapi... apa pendapat korang?

ehh thanks tu Usop sebab keluarkan status yang begitu! Peace!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

15 comments:

DiNaZ said...

tak semestinya canti itu tidak dicintai...kekadang buruk mcm aku nie pon x ada yang nak gak...sama jerr cuma kekadang tuhan tu saja jumpakan kita dengan orang lain agar kita belajar dah lebih menghargai orang lain dan diri kita sendiri...itu pendapat aku...

nelly said...

yup...betul2..:)

nur baizura said...

@DiNaZ haa jgn la cakap diri sendiri buruk.kalau kita tak puji diri sndri sape nak puji.ciptaan Allah sume indah.hehe..

@nelly cik nelly, ape yg btul disitu.hehehe =)

ezadiaries.blogspot.com said...

Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya.Bagi saye, saye trima nikahnye jelah...

nur baizura said...

@ezadiaries.blogspot.com haha i loike ur style!

Aqila Safuan said...

hemmmmmmmmmmmmmm. tak tahu nak kate ape.sbb saya biasa2 jee.. tapi betullah tuuhh!! btw follow kamuu..follow balik sudi ? blink2!

nur baizura said...

@Aqila Safuan amboiii pjgnye hmmmmmmmm dia..hehehe....

-AnisZafirah- said...

anis setuju kowt, buktinya, dulu mse skolah cmtulah, haha
ala, ummi anis ckp, semua perempuan cantik, semua ada keistimewaan, :)
erm, yg penting, yg perempuan ni, pndai jg diri, sebb abg anis ckp, x ade lelaki yg nak perempuan x baik jdik isteri dye..
p/s: sorry byk sgt membebel, peace :D

nur baizura said...

@-AnisZafirah- ape yg mak anis ckp tu btol! semua perempuan ade keistimewaan sndri! :e: jg diri taw! :c:

ZulkifliMN said...

tu la, susah kan jadi pompuan cantik ni.. eh macam aku pompuan plak.. haha..

nur baizura said...

@ZulkifliMN kau plak emo ek..hehe..:l:

amalina skellingtonz said...

tapi kalo tak cantik duet mari, lelaki tuh mencintai duet la plak...ssh bebenor nk pilih guys now..:C:

nur baizura said...

@amalina skellingtonz yes u r right! kalau kaya maybe suka duit la plak kan.. patut la ramai yang men"andartu".. :k:

n3scaf3_ais said...

dammmmmm...patutla aku kurang dicintai wanita...hehe.

nur baizura said...

@n3scaf3_ais der....maksud mung, mung ni kacak la ek. nak ngorat! :m:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...