our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 16, 2011

8 bertuahnya student UTM Skudai!

hey hey hey!
disini aku ingin menyatakan betapa bertuahnya student UTM Skudai!
jom tengok berberapa gambar STADIUM UTM yang tak berapa nak siap lagi ni..
gambar ni diUpload sebulan yang lepas di FB UTM.

Wahhh besau gila swimming pool!
Aku terjun kompem timbul lepas kojol.

seat stadium bertulisan UTM!
and..the color is soooo beautiful!

Pemandangan dari kolam renang.

pintu masuk stadium! :)

ini kat dalam stadium.
apa macam? lawa tak? ada class tak?
OMG aku sangat jeles!!!
kenapa lepas aku Grad baru stadium ni nak siap..masa aku abes belajar bulan April tahun lepas, baru nak tolak tanah segala...now....cantik gila la. kalau tak mesti aku jadi atlet jerit-jerit kat stadium.
J.E.A.L.O.U.S!
rindu UTM
thanks to Facebook UTM sudi share gambar-gambar ini.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 comments:

cik ubi said...

haha..aku tahun akhir ni..sempat kot merasa..:)

nur baizura said...

@cik ubi errr tak sempat punyeeee![ayat jeles :j: ]

cik 18 said...

:g: dah nak tahun akhir..mcm xsempat rase...pastu tyme2 nak nih la nak ade TECS bagai...adehh

nur baizura said...

@cik 18 buat master la kat UTM..UTM nk byk student master kan skrg..go go chaiyokk! :l:

Jebat Malaya said...

Aku baru 1st year.. tapi tak penah lagi masuk... dah siap ke x, aku pun x sure...

nur baizura said...

@Jebat Malaya yinaaadeyyy....ko tanye aku plak..aku pon dh lme x g utm..
ce ko sndri g tgk dh siap ke blm..hehehe.. :l:

Ummu Majdiyya said...

salam. saya search pasal swimming pool utm n that's how i reach ur blog. nak tanya pool nye ada 1 ke 2 yek? asing lelaki perempuan tak? tq!

nur baizura said...

@Ummu Majdiyya err tak tau! sbb sye dh tggl kan utm masa stadium baru nk tolak tanah.hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...