our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 09, 2011

6 Kipas Angin Unik dan Comel!

geledah-geledah google, dan terjumpa dengan kipas-kipas yang comel ini!
sejuk mata memandang kipas ni belum lagi kena anginnyeee...cewahhh!






comel kan? kan? kan?
nak beli? semua kipas ni dijual di SINI

p/s: nanti hari jadi aku, siapa-siapa leh tolong beli kan tak...nak..nak..! ngee~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

cik ubi said...

aircond xde?..

nur baizura said...

@cik ubi alamak maju sangat la cik ubi ni..hehe

Amirrah Zawani said...

mmg comel2 lahhhh :)

nur baizura said...

@Amirrah Zawani pegi la beli sebijik! jgn lupe hadiahkan kat cik baizura satu.hehe :l:

nabilah_2908 said...

yg katak tu...serius comel...:e:

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADIK OH ADIK

nur baizura said...

@nabilah_2908 ketam tu lagi comel kot..hehe.. :t:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...