Day left..

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, February 02, 2011

8 pelakon kanak-kanak Trilogi Cinta memang best!

korang tengok tak cerita TRILOGI CINTA kat TV1.
kat video bawah ni pelakon kanak-kanak cerita tu kan!?
Nur Fureena Ezlin. comel gila dia berlakon!
dah la comel, pandai gila lah berlakon! salute! siap lengok badan, mimik muka lagi..
aku keje sengeh je kalau tengok dia berlakon.
yang bestnye, dia berlakon tak nampak macam hafal skrip pon.
haishh anak sapa la ni....bijak..bijak...


ada satu foto dia yang aku jumpa..watak dalam Trilogi Cinta tengah peluk Fouziah Ghous.
ehhh barapa ek umour dak kecik ni..? ada siapa-siapa tahu tak..hehe

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 comments:

Illiana Hidayah said...

sokongggg!!!! si kecik ni memang pandai berlakonnnn...~meruntun jiwa dengar dia nangis...ehehehe

nur baizura said...

@Illiana Hidayah tu la....ske tgk dia... rsenye best lagi dia berlakon dari miasara... :c:

iEra naDira said...

Layan Trilogi Cinta jugak. Sebelum ni tak penah layan drama2 bersiri di TV1. Tapi Trilogi Cinta best, sebab tu layan tetiap minggu. =)

Sebelum ni saya terpikir, Nur Fureena dgn Fouziah Ghous tu mmg kamceng ke? Budak tu betul2 hafal skrip ke? And byk lagi laa... sebab nampak macam real sangat2..! huhu

lonely girl said...

Fureena skolah kitorang.....

lonely girl said...

Fureena klas ikhlas

lonely girl said...

Fureena tu kawan saye at skolah ngan umah....
Best gileee saye kawan ngan die

lonely girl said...

Saye tengok at skolah die comell gileerrr

lonely girl said...

Kami tahun 4
Umo kitorang 10 tahun

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...