our baby

Lilypie First Birthday tickers

Friday, February 04, 2011

2 Perlu ke deactivate Friendster ku ini....

ohhhoiiiiii..keseian beta aku tengok friendster aku weyh...! tak berjenguk-jenguk pun..
dah aku sendiri pon tak tengok friendster aku, ate nak harap orang lain menepek view friendster aku plak, jangan harap la dek non....
dah tak ingat kali terakhir dapat freind request bila...dapat messages dengan komen pun tak ingat..
nak deactivate macam sayang je kan...hahaha.
biar la friendster ni...kenangan dulu-dulu banyak.
cari boypren pakai freindster.muahahha...tak tipu je tu. tak gatal sampai macam tu skali ok.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Ayuni said...

hm, myspace pun dh lamer x bukak....

nur baizura said...

@Ayuni yeke...tp sye tak ade Myspace! keh3..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...