our baby

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 08, 2011

1 Tak suka itu pasti!

muka aku ni muda ke atau macam remaja sekolah ke..? (tolong jangan jawab)
mak aku cakap..muka aku dah tak macam budak sekolah dah...muka dah matang (kehkehkeh)..
masa dulu-dulu sekolah lagi kan..muka memang remaja la.of kos! Tapi sekarang..
yea dah boleh kawin! (saje bold lebih-lebih) miaahahahah.....tapi...
perkara paling aku tak suka budak bila ada skolah nak test mengorat!
tolong la adik-adik...u ols muda lagi...tak mo ngorat-ngorat..
geli dek non...kena ngorat dengan budak lagi muda dari adik sendiri..yekkks!
.
cam mana la artis atau sesetengah orang tu boleh pulak nak berkapel or kahwin dengan orang lelaki yang jauh lagi muda dari mereka...tapi kalau dah tertulis..jodoh la maksud aku tu...nak buat macam mana kan...
Allah knows better. ye tak?
.
adoii aku berharap Aaron Aziz ke ngorat....Jehan Miskin ke...sapa lagi ek...
tapi depa tak mahu plak ngorat eden nih!
ok sudah Baizura.jangan berangan.. karang aku slap laju-laju pipi kamu tu!
sekian sudah!

p/s: memang tak suka situasi tu.x la desprate sangat nak kena mengorat.hati ku dah dimiliki. cewahhh!
entri apa aku merepek nih?
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

Taufan Ribut said...

singgah sini bace entri..jemput ye serak kan blog topan..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...