our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 09, 2011

6 NEO ohhh NEO!

hey hey hey...
..
lamanyeeee tak update belog ni!
sure readers pon dah lari tak mau singgah sini.. T_T
.
sebenarnyeee...aku tertanya-tanya..apasal tiba-tiba aku rasa ramai je orang pakai kereta NEO...
ramai disini bermaksud...
kat tempat kerja aku...ramai plak pakai Neo. ape kessss!
ehhh aku nak beli Neo (berangan...) tiba-tiba jek ramai yang dah pakai Neo.
jadi apa aku patut buat nih..haha..

Adakah:
1. Beli jer le....bukan dia orang yang buat kereta tu.
2. Ngorat salah seorang pemilik kereta tersebut. (gila gediks!!)
3. Beli kereta lain la derrr! Produa terbaru yang tak keluar lagi tu ker.....

nak sangat! 






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

beeha ben said...
This comment has been removed by the author.
siti suraya said...

saya pon suka neo jugak (:

nur baizura said...

@beeha ben beeha oh beeha....Neo is super cool...even 2 pintu..i really insist nak Neo!

nur baizura said...

@siti suraya u buy, i buy...jom buy! hehe :l:

ejulz said...

neo neo... ai like.. heHe

Jangan lupa terjah n komen k.. :) "Mutiara Asli Eann Hikaru"

puteraduyong said...

ermm..tak dapat neo... vios pun ok...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...