our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 09, 2011

7 Cameron Highland Trip!

2-Julai-2011 - 3-Julai-2011
Location: Cameron Highland
Ahli Rombongan : Awek-awek Engineer MEMC Ipoh

Gambar Poyo-poyo tersebut:



keseluruhan ahli rombongan:

kenderaan kami:
Gambar aku je terlebih dalam entri ni!
haha
blog aku..ikot suka aku la!
:p



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 Blackberry Bold 9700 itu saye punye!

Ni satu lagi entri tak tentu pasal yang aku nak tulis...
...

tengok tajuk! Blackberry Bold 9700!
What the fish!!?

ari tu aku cakap teingin nak Nokia E7!
Now dah tuka...

ok ok Cik Baizura memang suka tukar-tukar pikiran..
ekceli beli BB ni sebagai hadiah Hari Jadi untuk diri sendiri..
sambil beli BB tu..sambil nyanyi lagu Happy Birthday (nyanyi dalam hati suda...)
.
.
sape nak add BBM bole request ok!
hahahah
poyo gila.

emm..ni gadget pertama yang aku beli dengan gaji sendiri..
sebelum ni kerja gila Babas...duit gaji simpan beli baju ngn makan..
ni baru nak merasa beli HP..dulu beli Hp dengan duit PTPTN ayah tak marah pun...
kali ni beli HP dengan duit hasil titik keringat ketiak wangi pun ayah nak bebel.. :(

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 hoyeahhh!! Saya beli Myvi Elegance!

hoyeah!
hoyeah!!

hehehe

tengok! tajuk tu...tiba-tiba aku beli Myvi Elegance!
haha sengal!

kalau korang tengok posting before-before ni, aku asyik cakap pasal Neo...tup tup..Myvi..
what the fish!!!???
konon sebelum ni berkeras tak mo beli myvi sebab sekarang aku memang drive Myvi ayah aku (kasi kecik sikit tulisan ni..)..
so nak la kereta lain dari myvi...tibe-tibe myviiii jugak...
huh aku pun x paham ekceli...

haishh sebenarnye dalam hati ada taman masih NAK beli Neo...tapi bila pikir-pikir balik...
emm AYAH dan EMAK macam susah je nak naik kereta tu...
I tak nak la beli kereta yang tak boleh bawa diorg kan...

pas tu pikir punya pikir.tak tau pasai pa bangun tidoq pagi tadi..
pegi mandi trus pergi Produa booking Myvi..

Test drive tadi, B.E.S.T.!
Tapi tadi test drive kereta auto....agak kekok sikit la...
paling penting tak puas! Ahhh tangan cari gear, kaki car clucth!
Ohh my Prada..! (konon-konon nak cakap aku minah drift la..pakai manual)

Ok..ok..kereta tu tak dapat lagi...
jadi malas nak cakap banyak...tunggu la kereta tu sampaiiiii~

p/s: aku pergi booking kereta sorang-sorang...tak de orang teman.. :(
test drive pon ditemani sales girl.. :)
dia tanya..."kenapa datang sorang-sorang..?"
aku cakap kat dia.." ehhh apasal...tak boleh ke datang Produa sorang-sorang..? "
muahahahha


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...