our baby

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 09, 2011

1 Blackberry Bold 9700 itu saye punye!

Ni satu lagi entri tak tentu pasal yang aku nak tulis...
...

tengok tajuk! Blackberry Bold 9700!
What the fish!!?

ari tu aku cakap teingin nak Nokia E7!
Now dah tuka...

ok ok Cik Baizura memang suka tukar-tukar pikiran..
ekceli beli BB ni sebagai hadiah Hari Jadi untuk diri sendiri..
sambil beli BB tu..sambil nyanyi lagu Happy Birthday (nyanyi dalam hati suda...)
.
.
sape nak add BBM bole request ok!
hahahah
poyo gila.

emm..ni gadget pertama yang aku beli dengan gaji sendiri..
sebelum ni kerja gila Babas...duit gaji simpan beli baju ngn makan..
ni baru nak merasa beli HP..dulu beli Hp dengan duit PTPTN ayah tak marah pun...
kali ni beli HP dengan duit hasil titik keringat ketiak wangi pun ayah nak bebel.. :(

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

Datinrockers said...

nice place to go...mesti sejuk gyle kat sana..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...