our baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 28, 2011

8 Bantal Busuk dan saya!!

sapa ade bantal busuk??
yep yep!
angkat tangan!!

aku ade! aku ade!
hahaha

kaji selidik aku tentang punca aku ada bantal busuk biarpun umur dah mencecah 23 tahun adalah:
  1. Dulu kecik-kecik...arwah Tok buat bantal busuk...kalau tido mesti nak peluk bantal busuk
  2. Bila bantal busuk dah semakin busuk...mak pun tukarkan bantal baru...bantal baru pon lame-lame jadi busuk!
  3. Bantal busuk buatkan kita berasa tenang...oppss bukan kita..tapi AKU!
  4. Bantal busuk juga...buat aku berasa selamat. hahaha
Seingat aku..last skali mak paksa suruh tukar bantal busuk adalah bulan Febuari 2011.
Sedih woooo~

Nak tengok tak gambar bantal busuk?
Tak boleh okie!


Secret.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Wednesday, August 24, 2011

1 Susahnya nak tutup mulut orang!

Mulut macam longkang!
.
.
haishh..
susah nak tutup mulut orang yang suka bawa cerita.
tak de hujung pangkal tiba-tiba cerita tersebar.
mengarut gila!
.
.
aku bengang gila la bila dengar benda-bendna yang tak betul tersebar.
tapi bila difikirkan mengikut ajaran akal yang waras ni, ahhh biarkan lah..
apa yang orang lain tahu pasal kita?
diri kita lebih mengetahui apa yang kita lalui dan hadapi.
.
and God always know everything.
Janganlah kamu berdukacita atas ujian yang Allah berikan
BeStrong
:)


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Wednesday, August 17, 2011

0 Banyaknya benda yang aku NAK!

17-August-2011

dengan ini diishtiharkan bahawa aku nak simpan duit..
hahaha.

tak tau apasal rasa nak beli benda ni.....

dan benda ni....
tapi benda ni memang nak beli....

Siapa-siapa yang berminat nak menyalurkan sedikit sumbangan, silalah SMS ke no. telipon bimbit saya.
Sumbangan anda amat dialu-alukan.
.SEKIAN.







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Sunday, August 07, 2011

0 Malaysia Vs. Chelsea

Date : 21 July 2011
Vanue : Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

Hari Khamis : Emergency leave.hahaha suka hati aku je.
Jalan-jalan pegi KL, balik pukul 3.30am sampai Ipoh.
Kul 7 bangun nak pergi kerja..
MABUK okei! serius mengantok gila. Tido kul 4-7.
I don't have enough rest.
Then till today sakit sini sana.
Demam + Batuk = Tak bole MC.

Layankan saje gambar kat bawah.
Picture tell story.
cewah ape aku merepek.
Baru sampai ni.
Wangi lagi!
Luar stadium. After shopping.
Tak tau apasal muka gedik cam tu.
They are playing.....
Chelsea ramai....
Special.
Malaysia...salah beli baju kot.??
:p

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Saturday, August 06, 2011

0 SENTAP



kot iye pon meluat sangat dengan saya, tak payah la nak cakap sekasar itu dengan saya.

masa dulu awak tak meluat dengan saya, awak bukan main Nice lagi...

ingat saya sampah ke sampai suka-suka je awak nak buat saya macam ni.

fobia la saya.

*entri sentap minggu ini*




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...