our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 19, 2011

1 Bulan 6 + Zulkaedah!

sejak kerja kat MEMC IPOH ni selalu je org tanya aku.."lahir bulan berapa?".."berapa haribulan?"..
hairan jugak...org kat MEMC ni tukang tilik ke hape....


nahhh aku bagi rahsia aku..hahaha!
JUN 
Berfikiran jauh dan berwawasan
Mudah ditawan kerana sikap baik
Perangai lemah lembut --------> muntah kot! statement tak bole blah! 
Mudah berubah sikap, sangat banyak idea
Bersikap sensitif
Otak sentiasa aktif berfikir ---> no wonder my boss suka saya! miahahaha
Sukar melakukan sesuatu dengan segera, suka menanguh-nangguh
Sikap pemilih kerana selalu inginkan yang terbaik dan cerewet
Cepat marah dan cepat sejuk ---> cepat sejuk tak pasti kesahihannye
Suka bercakap dan berdebat
Suka buat lawak dan bergurau
Otak cerdas dan berangan-rangan
Mudah dan pandai berkawan
Orangnya sangat tertib ----> apa ni...?
Pandai mempamerkan sikap
Mudah kecil hati
Mudah terkena selesema
Suka berkemas
Cepat rasa bosan
Kurang pamerkan perasaan ----> ohh yeah..that why they call me blur?
Lambat sembuh bila terluka hati ----> cinta mati okei! kekekeke :p
Suka barangan berjenama
Mudah jadi eksekutif
Kedegilan yang tidak terkawal
Siapa yang memuji saya adalah musuh saya, siapa yang menegur saya adalah kawan saya 



Zulkaedah
Perwatakannya pendiam. Banyak perkara baik pada
dirinya berubah menjadi buruk. Dia banyak berfikir,
kerana sifat ini, satu hari nanti dia akan mendapat
hasil yang baik dalam kehidupannya. Tetapi oleh kerana
banyak berfikir, perbuatannya kadang kala menjadi
keliru. Dia seharusnya bertindak tanpa terlalu banyak
berfikir untuk mendapat hasil yang yang memuaskan.



nak kabo ape mende yang tulis kat atas tu betul tak jugak..
nak kabo tipu pun tak jugak..
idok le teman tau kesahihannyeee..
tapi sejak sekolah dulu, benda yang sama je aku tengok orang hantar masuk kat majalah sekolah.
hehehe :p




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

adinda awin said...

hai sy terjumpa blog best la...

i follow u =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...