our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

0 Blog tak aktif..mana nak dapat side income!

Selamat malam bloggers and readers..
Lama gila tak update blog. Otak berkarat ke hape...
Dah la dah lama tak update blog, lepas tu boleh berangan nak check account Nuffnang ada berapa...
memang tak sedar diri a.k.a koma btol la aku ni..

tapi at least Nuff still ingat dekat aku, dan dia bagi Buffered Earnings lagi..
ingatkan dah lama tak update, maka takde BE...hehehe mekasehh :)







sesungguhnya ketahui la wahai Nuff dan semua...aku tak de idea nak tulih ape dalam blog sebab hari-hari terperap tengok kerja yang bertimbun. InsyaAllah, nanti ada rejeki dan idea yang mencurah-curah dari ladam gandum, aku aku terus capai laptop dan update. kekeke.. :)


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...