our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 22, 2012

4 Sambungan Ombak Rindu....

Hai!
Aku baru je habis baca novel sambungan Ombak Rindu..
Haaa ko ado? hahaha
Novel Ombak rindu aku pinjam dari member ofis...novel sambungan Ombak RIngu pon pinjam dari member ofis....Tajuk novel tu.."Cinta....Tiada Akhirnya"
Secara kesimpulan...
Novel sambungan ni agak bosan!

gambar tersebut adalah gambar novel itu...
biasa la kan, kalau benda dah sambung-sambung, jadi melalut...
BAik matikan je novel tu setakat novel Ombak Rindu...hmm pendapat aku je la...

Walaubagaimanpun, terpulanglah pada korang yang membaca..aku baca sikit-sikit je.
tak reti la aku nak membaca beratus-ratus muka surat penuh emosi ayat bunga-bunga.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...