our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 22, 2012

4 Sambungan Ombak Rindu....

Hai!
Aku baru je habis baca novel sambungan Ombak Rindu..
Haaa ko ado? hahaha
Novel Ombak rindu aku pinjam dari member ofis...novel sambungan Ombak RIngu pon pinjam dari member ofis....Tajuk novel tu.."Cinta....Tiada Akhirnya"
Secara kesimpulan...
Novel sambungan ni agak bosan!

gambar tersebut adalah gambar novel itu...
biasa la kan, kalau benda dah sambung-sambung, jadi melalut...
BAik matikan je novel tu setakat novel Ombak Rindu...hmm pendapat aku je la...

Walaubagaimanpun, terpulanglah pada korang yang membaca..aku baca sikit-sikit je.
tak reti la aku nak membaca beratus-ratus muka surat penuh emosi ayat bunga-bunga.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

shazida said...

setuju!!
onbak rindu best sambunganya tak best! merepek dah critanya

nur baizura said...

@shazida haha slalu je cik dida nk stuju dgn saye...kekeke..

mcm ape je sambungan..melalut-lalut cam cerita negara seberang.

anayue said...

jangan taktau.. ada ombak rindu 3 pulak.. klo tak salah Rindu Cintaku.. hahhhaaah mungkin selepas ni ada yg ke-4 dak ke-5

nur baizura said...

@anayue lol!! Ombak Rindu 3??
Ntah meleret cam ne la cerita nye nnt....sampai anak cucu cicit ke.. phewww~~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...