our baby

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 14, 2012

0 Annoyed!!

Assalamualaikum...
.
Nak tanya sikit...
Ape perasaan korang kalau korang nak buat baik, lepas tu semua orang sekeliling tanya kenapa nak buat baik!??
Demm annoying gila, rasa nak lempang laju-laju je muka orang tersebut.
.
Dulu masa orang tak pakai tudung, masyarakat sekeliling cakap kafir la...tak ada agama la...
baikk punya ayat, macam la mereka yang berkata-kata tu beragama sangat sampai nak mengkategorikan orang lain dengan kategori yang sangat hina...
.
Lepas si gadis dah berubah, pakai tudung...semua orang boleh datang tanya..."apasal u berubah..?"
What the fishhhh!
Acceptable lagi kalau non-muslim yang tanya...
tapi kalau orang Muslim pun nak tanya soalan tu..memang aku rasa nak humban dia masuk dalam lombong bijih timah.
.
Tak respect langsung....
Bila orang berubah kearah kebaikan, jangan ditanya...beri sokongan..
Ade paham??
....................................................................................
Sudah cukup, cukup sudah.....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...