our baby

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 10, 2013

0 Saya isteri dia..

Alhamdullilah..tanggal 24 Mei 2013 pukul 3.30pm dekat rumahku (Taman Puncak Bougainvillea) aku sah menjadi isteri kepada Mohamad Irwan Bin Ibrahim.
Tak sangka..7 tahun kami berkawan..akhirnya sampai ke jinjang pelamin..
Semoga Allah merahmati kami dan semoga perkahwinan ni membawa kami ke jalan yang diredhai Allah..
Suami ku encik iwan telah berjaya dengan sekali lafaz...muahahaha...good job dear!
Ayah yang menikahkan kami.. memang dari dulu sejak sekolah nak ayah yang yg nikahkan...oer kot..dari sekolah lagi dah berangan nak ayah nikahkan...gaatai!! Actually kalau ayah yang nikahkan nampak macam bermakna je...hehe
Insyaallah aku akan cuba jd isteri yang terbaik untuk suamiku

Syokkk kawin!

P/s~ I'm so in love with my solemnization dress..  :))
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...